2011. április 19., kedd

Szép napsütéses napunk van:))

Meg lett a vérvétel eredménye.Délután fel is hívom a diabetológián a doktornőt,hogy van-e teendő.Most is bebizonyosodott,hogy felül mér a vércukor mérőm.A vérvételen mindig jobb eredményt kapok,mint amit én itthon mérek:)))


Tegnap megnyugodtam,hogy az alapokat megvettük a kislányunknak.:)))Még vannak hiányosságok,de már tudom,ha be kell vonulnom,akkor is azzal már Ati is elboldogul.S nem rakok rá nagy terhet:)))


Köszönet neki az eddigi sok-sok támogatásáért,segítségért.Már kicsit türelmetlenebb vagyok így a vége felé.Nem könnyű elviselni.Semmi nem köt már le.Ennyi filmet még soha nem néztem,mint ebben a 4 hónapban.:)))A számítógép se tud már lekötni.De közeleg a cél,s az van folyamatosan a szemem előtt.


Flóra:))))



Beszéltem a doktornővel,minden rendben.Egyre kell csak figyelnem ,hogy utóvacsira csak lassan felszívódó CH-t ehetek:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése