2011. április 11., hétfő

Izgulok





Napi szinten számolgatom a Ch mennyiségeket étkezésekként.Hál istennek a ebédnél már nem kell,mert azt előre tudom.Az eltelt pár napban semmi különleges nem történt.Ki sem mozdultam itthonról,ezerrel feküdtem.Vigyázok a pici lánykámra a pocimban,hogy minél több hetet kihúzzunk így együtt:)))Holnap megyünk délután 4D UH-ra.Végre láthatjuk őt.Nagy-nagy izgalommal várom.
Múlthét pénteken megrendeltük a kiságyát,ami 3 hét múlva fog megjönni.Úgy hogy Flórácska addig anya hasában kell élvezned a mindennapokat.:)))


Ma megrendeltem Szoó Judit mind 3 könyvét.Remélem a héten megkapom őket,s bár egyenlőre még nem tudok belőle sütni-főzni,de addig is tanulmányozom.Ez a pár hét elröppen hamar,s átveszem ismét majdnem 5 hónap fekvés után az uralmat a háztartásban.



Április 5.-én volt a nagy fiamnak a 20.szülinapja.Sajnos mivel most sütni nem tudok rendeltünk az update pékségből erdei gyümölcsös ricottás tortát.Nagyon fincsike volt,s ebből én is bűnözhettem:)))








Isten éltessen drága kisfiam:))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése