2011. április 22., péntek

Húsvét



Mai nappal elkezdtük a 35.hetet,nagyon szép napsütéses,gyönyörű időnk van.Én változatlanul fekszem:)))





Pozitív gondolatok a mindennapokra:





  • Jól érzem magam.
  • Nyugodt, energikus, és vidám vagyok.
  • Szerveim egészségesen működnek.
  • Elégedett, és kiegyensúlyozott vagyok.
  • Békében és megértésben élek mindenkivel.
  • Türelemmel figyelek másokra.
  • Minden helyzetben megtalálom a jót, a szépet, és a hasznosat.
  • Elfogadom és becsülöm magamat és embertársaimat.
  • Örömmel és bátran kezdek minden új dologba.
  • Bármilyen helyzetbe kerülök, nyugodt és higgadt maradok.
  • Mindenkiben észreveszem a jót, a szeretetreméltót.
  • Szeretem az embereket, szívesen segítek rajtuk.
  • Elfogadom mások szeretetét, segítségét.
  • Őszinte, és becsületes vagyok.
  • Gondolataimat bátran megosztom másokkal.
  • Bármibe is kezdek, sikerre viszem azt.
  • Minden problémámra megtalálom a megoldást.
  • Szorgalmas és kitartó vagyok.
  • Biztonságban vagyok.
  • Életemet én irányítom.
  • Emberi kapcsolataimat a szeretet, a tisztelet és a megértés irányítja.
  • Minden kapcsolatom harmonikus.
  • Figyelek testem üzeneteire.
  • Vigyázok az egészségemre.
  • Egészséges ételeket fogyasztok.
  • Békesség van a szívemben és a lelkemben.
  • A szeretet jegyében élek és cselekszem.
  • Minden perc szépségét felismerem.
  • Öröm számomra szeretetet adni és kapni.
  • Életemet boldoggá és sikeressé tudom tenn
  • Bőségben, egészségben és szeretetben élek.
  • Életemnek értelme van.
  • Egészséges vagyok, és az is maradok.
  • Szeretteim testileg és lelkileg egészségesek, és szépen haladnak előre fejlődésük útján.
  • Becsülöm és szeretem magam.
  • Hibáimból tanulok, és azok révén is fejlődök.
  • Az élet várt és váratlan módokon gazdagít.
  • Életem minden percét értékelem.
  • Képes vagyok a feltétel nélküli szeretetre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése