2011. április 1., péntek

Indulás.....


Szeretettel üdvözlök mindenkit ,aki az oldalamra betért.

Kb 1 hónapja az egyik közösségi oldalon már nem is tudom kinek köszönhetően kerültem be egy nagyon jó kis csoportba,ahol sok kedves,egymásnak segítő emberrel ismerkedtem meg.
Terhességi cukorbetegségem miatt még inkább felkeltette az érdeklődésemet a csoport tagjainak bejegyzései.Számomra már hallott,de még sosem alkalmazott életmódváltásról van szó.Amikor is a lényeg az,hogy nem mindegy mikor és mit eszel.
Ez az update módszer.Elkezdtem ezzel mélyebben foglalkozni.Rövid idő alatt elolvastam Norbi 3 könyvét.A cukorbetegségem miatt szigorú diétát kell tartanom.Cukrot teljesen ki kellett iktatnom.Meghatározott időnként,meghatározott mennyiségű CH-t szabad elfogyasztanom.Felkeltette az érdeklődésemet,hogy Norbi oldalán olvashattam arról,hogy ezeket a csökkentett CH tartalmú liszttel készült péksüteményeket bátran fogyaszthatják cukorbetegek is,mivel a csökkentett CH tartalom miatt nem viszi fel a cukor értékeket.
Be kell valljam először egy aktuális uzsi után iktattam be egy update túrós rétest,ami már persze akkor nem fért bele az akkori CH mennyiségembe,de tényleg nem okozott semmi problémát.
Napjaim jelentős részét fekvéssel töltöm szigorú orvosi utasításra.Azóta a csopin belül mentegetem a sok-sok finomabbnál finomabb receptet.Készülök arra az időszakra mikor majd ismét birtokomba vehetem a konyhát.
Nagyon sokat köszönhetek a páromnak,aki ebben az időszakban nagyon sokat segít nekem.Ő takarít,mos,főz.Még pár hetet szeretnék kihúzni itthon.


Flóra 12 hetes 4 naposan:


Mindenkinek csodaszép estét,s hétvégét kívánok:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése