2011. április 13., szerda

Orvosi napom eredménye:)))





Hát tegnap megtörtént az UH vizsgálat.Sajnos a 4D csak 2D lett mivel a kicsi lány mind a két kezével takarta az arcocskáját.Becsült súlyunk a mért adatok alapján 1820g.Ezt követően mentünk az orvosomhoz.Hál istennek a 3 héttel ezelőtti állapotok maradtak.Sok fehérjét kell ennem,hogy Flórácska jobban hízzon.Továbbra is szigorú fekvés van előírva.:))))




Mai teletálas ebédem Eszterházy pulykatokány update spagettivel volt.Fincsike volt nagyon:)))


Apának most délután csináltam mikrós sütit:
-4 ek. zabkorpa
-1,5 mk. sütőpor
-2 ek kakaópor
-2 tojás (szétválasztottam,fehérjét habbá verni)
-3 ek tej
-2 ek olaj
-édesítő ízlés szerint
-bármilyen gyümölcs bele a sütibe,s díszitéshez
A hozzávalókat fakanállal keverjük össze,a tojás fehérjét habbá és így keverjük a kakaós masszához.3-4 perc mikrózás után kész (maximális hőfokon). Nekem 4 perc kellett. 



Ezt a receptet http://szilablogja.blogspot.com/:-án találtam.Én annyit változtattam rajta mivel a párom a kakaós dolgokat nem szereti,hogy fahéjat tettem bele,s meggyet szórtam rá.
Update vaníliás habos pudinggal tálaltam.
Nemsokára magamnak is megcsinálom vacsira,szigorú CH számolással.




Képek is http://szilablogja.blogspot.com/-ról valók:)))



Ettől az időtől nagyon nyomotka a a fejem:))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése